Často kladené otázky ohledně nákupu.
Potřebuji poradit s objednávkou
Jak provedu aktivaci programu?
Po zaplacení obdržíte emailem licenční klíč (číslo) které vložíte do programu pomocí příkazu Nápověda
- Aktivovat
.
Více informací o aktivaci.
Co se stane, když potřebuji přeinstalovat PC nebo koupím nové?
Jak přenesu licenci na nový PC?
Jsou dvě možnosti:
a) Aktivujte program na novém PC pomocí softwarového klíče, který jste obdrželi při nákupu.
b) Pokud ještě máte k dispozici starý PC, přeneste adresář "C:\Program Files (x86)\ProfiCAD" na nový PC (tím dojde i k přenesení licence).
Jak nainstaluji novou verzi programu?
Kolik stojí upgrady na nové verze?
Malé updaty (např. z verze 8.1 na 8.2) jsou zdarma.
Velké upgrady (např. z verze 8 na verzi 9) vycházejí zhruba jednou za 2 - 3 roky a budou vám nabízeny s 50 % slevou.
Upgrady nejsou povinné. Verze, kterou jste zakoupili, bude fungovat neomezeně dlouhou dobu.
Když program koupím, jak mohu vědět že vzápětí nevyjde nová verze a já budu muset kupovat upgrade?
Při zakoupení programu poskytujeme ochrannou lhůtu 6 měsíců. Pokud během této doby vyjde nová verze, dostanete novou verzi zdarma.
Nainstalujte si verzi 11 a zadejte svůj licenční klíč. Program vám ukáže slevový kód. Použijte formulář na stránce objednávky, vyplňte formulář a zadejte slevový kód.
Pokud dáváte přednost zakoupení upgradu před instalací verze 11, kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře na našem webu. Poskytneme vám slevový kód.
Pokud vlastním jednouživatelskou licenci a zjistím že potřebuji multilicenci, mohu dokoupit multilicenci se slevou?
Mohu program koupit pro někoho jiného?
Chtěli bychom program objednat, ale potřebujeme si vás nejdřív zadat do systému. Jaké jsou vaše fakturační údaje?
Údaje pro fakturaci (pouze v ČR):
Václav Jedlička
Blattného 2336
158 00 Praha 5
IčO 62593382
DIč 6509270955
Banka je obvykle tato,
ale vždy plaťte na banku uvedenou na faktuře !!!:
Fio banka, a.s.
Na Florenci 2139/2,
Nové Město, 110 00 Praha 1
FIOBCZPPXXX
CZ05 2010 0000 0025 0130 9996
2501309996